Podcast: Adriaan van Dis laat onbehouwen aanval van Sylvia Witteman onbeantwoord
In de nieuwe aflevering van de podcast Van Dis ongefilterd gaat Adriaan van Dis niet in op de dood van Wim T. Schippers en zeker niet op de onbehouwen aanval van Sylvia Witteman. Dat heeft wel iets nobels, je niet laten meeslepen in een conflict dat een ander creëert. Wat wel aan de orde komt?
‘de hitte / keti koti / Hadrian’s Wall / Oranje door naar de volgende ronde / excuses aan de Molukkers / Kapal 7 / Colijn / wroeten in het verleden / Japanse katten / kip en ei / zwerfkatten in Oekraïne / literaire zuivering / nog een keer de hitte’

Jawel, het staat er echt:
“Dat heeft wel iets nobels, je niet laten meeslepen in een conflict dat een ander creëert.”
Tzummers! Neem hier een voorbeeld aan en hou eens op met het plaatsen van dit soort goedkope berichtjes.
Inderdaad, hoe goedkoop is het om een lege discussie aan te zwengelen,
met van Dis is niets mis.